خرید گرماتاب

Wiki Article

این ویژگی‌ها بر اساس نیازهای خاص و شرایط محیطی مشخص می‌شوند.

دسته دوم نیز، هیترهای تابشی ثابت می‌باشند که این محصول به دلیل قابلیت نصب بر روی دیوارها یا سقف سوله‌ها و کارایی بالایی که دارند، برای گرم کردن فضاهای صنعتی بزرگ، مانند کارگاه‌ها و انبارها، مناسب هستند. همچنین، هیترهای تابشی ثابت می‌توانند دارای قابلیت تنظیم دما باشند.

برای مکش هوای لازم جهت ایجاد احتراق در محفظه احتراق و خروج محصولات احتراق بکار می رود.

این تدابیر به کنترل گرمایش و سرمایش فضاها و تجهیزات کمک می‌کند.

از این رو سیستم گرماتاب با عملکرد متفاوت برای گرم کردن این محیط‌ها معرفی شدند.

مصرف سوخت این هیترها نیز بسیار پایین بوده و با توجه به طراحی و رنگ‌بندی جذاب این محصول، زیبایی چشم‌نوازی به محیط خواهد داد.

با توجه به تجربه و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر و جستجو طلب مدیران به یکی از بزرگ ترین خلاء های موجود در سیستم های گرمایشی برای مکان ها و فضای بزرگ اعم از صنعتی، ورزشی، حوزه دام و کشاورزی، فضاهای باز و….

مصرف انرژی در این سیستم به عوامل گوناگونی وابسته است که شامل مساحت فضا، سطح حرارت مورد نیاز، عایق‌بندی ساختمان، تعداد و اندازه پنجره‌ها و درب‌ها، جریان هوای تهویه و موارد دیگر می‌شوند.

گرماتاب را می‌توانید از هیتابش ، آسایش نوین، نمایندگان گرما نوین و فرشگاه ترب به دست آورید.

این هیتر، گرما را از طریق امواج مادون قرمز و تابش انتقال داده و باعث گرم شدن سریع افراد، اشیاء و محیط میگردد.

با استفاده از سیستم گرماتاب می‌توان در فصول سرد سال فضاها را به طور موثر و اقتصادی گرم نگه داشت و راحتی و آسایش را برای ساکنان و کاربران فراهم کرد.

۹. مصرف سوخت کم: سیستم‌های گرمایش تابشی مصرف سوخت پایینی دارند که در مصرف گاز تا ۶۰ درصد و در مصرف برق نیز تا ۸۰ درصد شاهد کاهش مصرف خواهیم بود و جزء اصلی‌ترین مزیت گرماتاب است.

آنچه این مجموعه ارائه و عرضه می‌کند، کلیه فاکتورهای ذکر شده را دارا است و شما با خیالی آسوده از ایمنی، کیفیت و قیمت گرماتاب ، گرماتاب یا هیتر تابشی متناسب با محیط را از نیکان پارسه گلزار سفارش دهید. با شرکت گرماتاب نیکان پارسه آشنا شوید

هیتر تابشی برقی که در ایران با نام گرماتاب برقی شناخته میشود دستگاهی با مصرف برق شهری و تکفاز بوده که گرمایش را از طریق انتقال حرارت هیتر تابشی تابشی به محیط منتقل مینماید. المنتهای حرارتی موجود در دستگاه پس از گرم شدن و افزایش دما به امواج مادون قرمز تبدیل شده و از طریق چتر حرارتی این امواج را به محیط منتشر میکند.

Report this wiki page